ΜΕΤΡΑ COVID-19

Για επιπλέον ασφάλεια

Λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη μας τον έλεγχο των λοιμώξεων και για το λόγο αυτό, έχουμε εισαγάγει ορισμένα επιπλέον μέτρα για να διασφαλίσουμε ασφαλές αγορές στα καταστήματά μας. Μεταξύ άλλων: ✓ Προσφέρουμε σε όλους τους πελάτες απολυμαντικό χεριών στην είσοδο, χρησιμοποιούμε μάσκες προσώπου και καθαρίζουμε όλες τις επιφάνειες αρκετές φορές την ημέρα. ✓ Διαθέτουμε επιπλέον προσωπικό για γρήγορη βοήθεια και περιορισμό των ουρών. ✓ Σου παρέχουμε την ευκαιρία να συνομιλήσεις απευθείας με τα καταστήματα που είναι κλειστά λόγω περιορισμών στους δήμους. ✓ Παράδοση των προϊόντων με ασφάλεια, γρήγορα και εύκολα στο αυτοκίνητο σου στο χώρο στάθμευσης έξω από το κατάστημα – χωρίς να υπάρχει η ανάγκη να εισέλθεις στον εσωτερικό χώρο του κατ/τος.

ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Στην Expert, ακολουθούμε τις συστάσεις των αρχών και λαμβάνουμε όλες τις απαραίτητες προφυλάξεις.

Είναι ασφαλές να ψωνίσεις στην Expert. Εμείς και οι συνεργάτες μας ακολουθούμε τις συστάσεις των υγειονομικών αρχών για την πρόληψη της μετάδοσης του ιού Covid-19. Στα καταστήματά μας, λαμβάνουμε τα ακόλουθα επιπλέον μέτρα: Τα εκθεσιακά προϊόντα καθαρίζονται τουλάχιστον δύο φορές την ημέρα. Αυτό ισχύει για όλα τα αντικείμενα που πιθανώς ερχόμαστε σε επαφή, από υπολογιστές έως κινητά τηλέφωνα και όλες τις επιφάνειες που επηρεάζονται πληκτρολόγια, οθόνες, ταμεία αγορών, τουαλέτες πελατών, λαβές πορτών κ.λπ. Το προσωπικό μας φοράει μάσκα, αποφεύγουμε τις χειραψίες και διατηρούμε όλες τις απαραίτητες αποστάσεις

ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ

Τα καταστήματά μας είναι ανοιχτά

Έχουμε ευρύχωρους χώρους στα καταστήματα μας, ώστε τόσο οι πελάτες όσο και οι εργαζόμενοι να μπορούν να διατηρούν την απαραίτητη απόσταση μεταξύ τους. Ενθαρρύνουμε άλλους τρόπους πληρωμής εκτός από μετρητά. Προσφέρουμε πληρωμή με κάρτα και διάφορες επιλογές χρηματοδότησης. Όλα τα προϊόντα που είναι διαθέσιμα στο expert-hellas.gr μπορούν να παραγγελθούν και να παραληφθούν στο πλησιέστερο κατάστημα Expert της περιοχής σου. Προσφέρουμε επίσης την επιλογή της παράδοσης των προϊόντων στο χώρο σας

Δες τα Καταστήματα

ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ

Έχουμε αρκετά προϊόντα σε απόθεμα

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σου έχουμε πολλά είδη σε απόθεμα τόσο στα φυσικά καταστήματα όσο και στο ηλεκτρονικό κατάστημα expert-hellas.gr.

ΔΙΑΝΟΜΗ

Παραδίδουμε ως συνήθως

Η Expert παραδίδει σε όλη την Ελλάδα. Προσφέρουμε επίσης παραλαβή σε όλα τα καταστήματα Expert.

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Η καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών του χώρου είναι στη διάθεσή σου και έτοιμη να σε βοηθήσει

Είμαστε έτοιμοι να απαντήσουμε σε τυχόν απορίες σoυ. Για πιο γρήγορες απαντήσεις, επικοινώνησε μαζί μας μέσω email, είτε στο email του ηλεκτρονικού κατ/ματος είτε απευθείας στα email των καταστημάτων. Έχουμε κανονικές ώρες λειτουργίας. Για περισσότερες πληροφορίες δες επίσης τις ερωτήσεις και απαντήσεις πιο κάτω στη σελίδα.

Ερωτήσεις και Απαντήσεις

Συνεχής ενημέρωση – Συνομίλησε μαζί μας εάν δεν βρεις την απάντηση στην ερώτησή σου.

1. Διανομή

Ε: Περιμένω παράδοση από την EXPERT αλλά είμαι σε καραντίνα – μπορείτε ακόμα να παραδώσετε;

Α: Σε καμία περίπτωση δε θέλουμε να εκθέσουμε τους πελάτες, τους συναδέλφους ή τους οδηγούς μας στον κίνδυνο μόλυνσης. Εάν βρίσκεσαι σε καραντίνα, θα μεταφέρουμε χρονικά την παράδοση, ώστε να διασφαλίσουμε την αποφυγή μετάδοσης του κορωνοιού. Επικοινώνησε με το κατάστημα από το οποίο έγινε η αγορά ή την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών της Expert και θα βρούμε τη λύση.

2. Αγορά στο κατάστημα

Ε: Τι κάνετε για να αποφύγετε τη μόλυνση στα καταστήματα;

Α: Έχουμε ξεκινήσει μια σειρά μέτρων για την προστασία τόσο των υπαλλήλων όσο και των πελατών μας. Εμείς και οι συνεργάτες μας ακολουθούμε τις συστάσεις των υγειονομικών αρχών για την πρόληψη της μόλυνσης. Στα καταστήματά μας, λαμβάνουμε τα ακόλουθα επιπλέον μέτρα εκτός από την εκτεταμένη μέριμνα στην υγιεινή και τον καθαρισμό: Τα εκθεσιακά προϊόντα μας καθαρίζονται τουλάχιστον δύο φορές την ημέρα. Αυτό ισχύει για τα όλα τα αντικείμενα που μπορεί να έρθεις σε επαφή, από υπολογιστές έως κινητά τηλέφωνα και όλες τις επιφάνειες που επηρεάζονται (πληκτρολόγια, οθόνες, ταμεία αγορών, τουαλέτες πελατών, λαβές πορτών κ.λπ.). Το προσωπικό μας φοράει μάσκα, αποφεύγουμε τις χειραψίες και διατηρούμε όλες τις απαραίτητες αποστάσεις

Ε: Έχω κάνει κράτηση στο Click & Collect αλλά δεν έχω χρόνο να το παραλάβω λόγω της καραντίνας, μπορείτε να βοηθήσετε;

Α: Ναι – μπορούμε είτε να επεκτείνουμε την κράτηση είτε να παραδώσουμε στο σπίτι σου. Συνομίλησε μαζί μας και θα βρούμε μια λύση.

Ε: Έχω κάνει κράτηση στο Click & Collect. Μπορώ να πάω στο κατάστημα αμέσως;

Α: Για να βεβαιωθείς ότι το προϊόν είναι έτοιμο για παραλαβή κατά την άφιξή σου, θα πρέπει να περιμένεις μια επιβεβαίωση(τηλεφωνικά ή μέσω sms) από το κατάστημα.

Εξυπηρέτηση πελατών

Ε: Έχετε μεγαλύτερο χρόνο απόκρισης στην εξυπηρέτηση πελατών;

Α: Όχι – έχουμε κανονικό χρόνο απόκρισης. Για ταχύτερες απαντήσεις, σου συνιστούμε να επικοινωνήσεις μαζί μας μέσω τηλεφώνου στο 210.61.99.662 ή μέσω e-mail εάν το επιθυμείς.