Τρόποι Αποστολής

Το Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα αποδέχεται τις Ηλεκτρονικές Παραγγελίες που αφορούν παραδόσεις εντός του Ελληνικού Κράτους.

Ο πελάτης έχει την δυνατότητα να παραλάβει την Ηλεκτρονική του Παραγγελία με 2 τρόπους:

  • Παράδοση στον Προσωπικό Χώρου του πελάτη
  • Παραλαβή από ένα κατάστημα του δικτύου της Εταιρείας μας

Διαθεσιμότητα:

Τα προϊόντα που εμφανίζονται στο Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα με την ένδειξη Διαθέσιμο, Παράδοση 1-3 εργάσιμες ημέρες, παραδίδονται στον πελάτη από Δευτέρα έως Παρασκευή, μέσα σε εργάσιμο οκτάωρο (9.00πμ – 17.00μμ) εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών, σε διάστημα 1 έως 3 ημέρες, από την ημέρα που καταχωρήθηκε Ηλεκτρονικά η παραγγελία. Κατ’ εξαίρεση, σε περιπτώσεις αποστολής προϊόντων σε απομακρυσμένες ή δυσπρόσιτες περιοχές (ακριτικές ή νησιωτικές περιοχές), η παράδοση μπορεί να πραγματοποιηθεί και μετά την πάροδο της προθεσμίας αυτής. Το Τμήμα Ηλεκτρονικού Εμπορίου της Εταιρείας, υποχρεούται να ενημερώσει τον πελάτη ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά για την καθυστέρηση παράδοσης εξ αιτίας του λόγου αυτού.

Τα προϊόντα που εμφανίζονται στο Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα με την ένδειξη Διαθέσιμο, Παράδοση 3-7 εργάσιμες ημέρες, παραδίδονται στον πελάτη από Δευτέρα έως Παρασκευή, μέσα σε εργάσιμο οκτάωρο (9.00πμ – 17.00μμ) εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών, εφόσον το προϊόν ή τα προϊόντα της Ηλεκτρονικής Παραγγελίας είναι διαθέσιμα από τους προμηθευτές. Στην περίπτωση που η παράδοση δεν πραγματοποιηθεί μέσα σε αυτό το διάστημα το Τμήμα Ηλεκτρονικού Εμπορίου της Εταιρείας, υποχρεούται να ενημερώσει τον πελάτη ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά για την καθυστέρηση παράδοσης.

Τα προϊόντα που εμφανίζονται στο Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα με την ένδειξη Κατόπιν Παραγγελίας, παραδίδονται στον πελάτη από Δευτέρα έως Παρασκευή, μέσα σε εργάσιμο οκτάωρο (9.00πμ – 17.00μμ) εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών, εφόσον το προϊόν ή τα προϊόντα της Ηλεκτρονικής Παραγγελίας είναι διαθέσιμα από τους προμηθευτές. Στην περίπτωση που κάποιο ή κάποια από τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμο από τους Προμηθευτές, το Τμήμα Ηλεκτρονικού Εμπορίου της Εταιρείας, υποχρεούται να ενημερώσει τον πελάτη ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά.

Ο χρόνος παράδοσης ενδέχεται να επηρεαστεί και από τον τρόπο πληρωμής που έχει επιλέξει ο πελάτης (π.χ. ο χρόνος ολοκλήρωσης και εμφάνισης του τραπεζικού εμβάσματος ενδέχεται να ποικίλει ανάλογα με την Τράπεζα.

Παράδοση της Ηλεκτρονικής Παραγγελίας στον Χώρο του Πελάτη:

Η Ηλεκτρονική Παραγγελία, παραδίδεται στην διεύθυνση αποστολής που έχει δηλώσει ο πελάτης κατά την καταχώριση της παραγγελίας του στο Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα. Η εταιρεία μας διατηρεί την ευχέρεια να επιλέξει ελεύθερα τα μέσα αποστολής της Ηλεκτρονικής Παραγγελίας. Ο πελάτης ενημερώνεται είτε Ηλεκτρονικά είτε τηλεφωνικά, όταν η παραγγελία του είναι έτοιμη προς αποστολή.

Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται βάσει της παραγγελίας του πελάτη. Τυχόν λανθασμένη καταχώριση εκ μέρους του πελάτη και, συνεπεία αυτού, λανθασμένος υπολογισμός εξόδων αποστολής δεν βαρύνει την Εταιρεία μας αλλά τον ίδιο τον πελάτη.

Τα προϊόντα παραδίδονται στο ισόγειο της κατοικίας του πελάτη χωρίς υποχρέωση μεταφοράς σε όροφο και ο πελάτης υποχρεούται να τα παραλάβει στον χώρο του και με δικά του μέσα να το οδηγήσει στη θέση προορισμού του.

Η αποστολή προϊόντων μεγάλου όγκου (π.χ. ψυγεία ντουλάπες) απαιτεί τη χρήση αναβατορίου ή γερανού προκειμένου για την ασφαλή μεταφορά τους, η οποία συνεπάγεται ανά περίπτωση πρόσθετη χρέωση. Σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης ενημερώνεται είτε τηλεφωνικά είτε ηλεκτρονικά από το Τμήμα Ηλεκτρονικού Εμπορίου της Εταιρείας μας για το επιπλέον κόστος μεταφοράς.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα της Ηλεκτρονικής Παραγγελίας δεν είναι όλα διαθέσιμα προς παράδοση, η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να παραδώσει τα προϊόντα τμηματικά αφού πρώτα το Τμήμα Ηλεκτρονικού Εμπορίου έχει ενημερώσει τον πελάτη Ηλεκτρονικά ή Τηλεφωνικά.

Παραλαβή από Κατάστημα του Δικτύου της Εταιρείας μας:

Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει την παραλαβή της Ηλεκτρονικής του Παραγγελία, σε ένα από τα Καταστήματα του Δικτύου της εταιρείας μας. Όταν η Ηλεκτρονική Παραγγελία είναι έτοιμη προς Παραλαβή από το Κατάστημα, ο πελάτης ενημερώνεται είτε Ηλεκτρονικά είτε Τηλεφωνικά για το πότε μπορεί να περάσει να παραλάβει τα προϊόντα του.

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να παραλάβει τα προϊόντα της Ηλεκτρονικής του Παραγγελίας από το κατάστημα του δικτύου της εταιρείας μας, που έχει επιλέξει κατά την υποβολή της Ηλεκτρονικής του Παραγγελίας, εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία ενημέρωσής του από το Τμήμα Ηλεκτρονικού Εμπορίου της εταιρείας μας. Μετά την πάροδο των τριών ημερών το Τμήμα Ηλεκτρονικού Εμπορίου έχει το δικαίωμα να προβεί στην ακύρωση της Ηλεκτρονικής Παραγγελίας.
Αποκλείεται η δυνατότητα εξόφλησης της Ηλεκτρονικής Παραγγελίας, σε ένα από τα καταστήματα του δικτύου της εταιρείας μας. Η παραγγελία θα πρέπει να έχει εξοφληθεί είτε με χρέωση της Πιστωτικής Κάρτας του Πελάτη είτε με κατάθεση-έμβασμα σε έναν από τους δυο Τραπεζικούς Λογαριασμούς της εταιρείας μας, πριν την παραλαβή της από το κατάστημα.

Αποκλείεται η δυνατότητα εξόφλησης της Ηλεκτρονικής Παραγγελίας με Αντικαταβολή, σε ένα από τα καταστήματα του δικτύου της εταιρείας μας. Η παραγγελία θα πρέπει να έχει εξοφληθεί είτε με χρέωση της Πιστωτικής Κάρτας του Πελάτη είτε με κατάθεση-έμβασμα σε έναν από τους δυο Τραπεζικούς Λογαριασμούς της εταιρείας μας, πριν την παραλαβή της, από το κατάστημα.

Η παραλαβή της Ηλεκτρονικής Παραγγελίας από τα κατάστημα του δικτύου της Εταιρείας μας γίνεται από τον αναφερόμενο στην παραγγελία ως παραλήπτη με την επίδειξη της αστυνομικής του ταυτότητας.

Η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί τους τρόπους, τους όρους και τις τιμές αποστολής κατά βούληση και χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση υποχρεουμένη να ενημερώσει τους υποψήφιους πελάτες της για τις μεταβολές αυτές με αναθεώρηση των παρόντων όρων χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Πολιτική Επιστροφών

  • Δεχόμαστε με δική μας χρέωση επιστροφή σε αποστολή λάθος προϊόντος ή ποσότητας.
  • Επίσης δεχόμαστε με δική μας χρέωση επιστροφή σε άρνηση παραλαβής από τον πέλατη, σε περίπτωση κατεστραμμένης συσκευασίας.
  • Σε περίπτωση υπαναχώρησης, τα αρχικά έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη και η εταιρεία επιβαρύνεται μόνο με το κόστος της συσκευής.
  • Στην περίπτωση υπαναχώρησης ο πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει το προιόν ή προιόντα στην αποθήκη της Expert, ή στο κατάστημα από το οποίο παρέλαβε με δικά του έξοδα.